Two nice ladies

Två snygga tjejer förra helgen - Sofie och Emma ♥
 
Så jaa, vad händer denna helgen då? Morgondagen ser ganska lugn ut för mig, fast det gör i och för sig hela helgen. Imorgon ska jag inte till skolan, utan det enda jag har på schemat just nu är en körlektion och räkmiddag med min familj på kvällen. På lördag ska jag antagligen träna och sedan träffa tjejerna som jag reste till Grekland med i somras, det blir mys där tror jag. Söndagens planer är att packa inför skidresan (EN VECKA KVAR!) och kanske umgås en stund med de tjejerna som jag ska bo med i Alperna. Huvudsaken är att jag vilar denna helgen, för vila kommer det inte bli på sportlovet, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0