Mina solglasögon

I somras tappade jag bort mina absoluta favorit-solglasögon från Rayban när jag var i Danmark. Blev verkligen ledsen eftersom att jag gillade dem så mycket och för att min mamma köpte dem för längesedan. Var osäker på om modellen skulle finnas kvar, men när jag kom hem från Danmark gick jag till Åhléns och köpte ett par i princip likadana fast för 100 kronor, alltså inte Rayban då hehe. Var jätteglad, men så för ett tag sedan gick ena pluppen av som sitter vid näsan så att man inte ska få märken. Så när jag var inne i stan idag gick jag till Åhléns för att kolla efter ett par nya likadana solglasögon, hittade dem dock inte så jag gick till kassan och frågade. Då möttes jag av en grym service, tjejen i kassan fixade helt nya pluppar på de glasögonen jag hade helt gratis, så jag slapp köpa nya. Asså åh, SÅ bra. Sparade hundra spänn! Verkligen nödvändigt nu när jag försöker leva så snålt som möjligt innan skidresan.
 
Ni känner säkert igen dessa solglasögon eftersom de har varit med mig i vått och torrt haha, älskar dem!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0