Fram och tillbaka

Hej på er! Idag har jag flängt runt just like old times, först på körlektion sedan hem och äta en snabbis för att sedan möta upp några tjejer i min klass på stan. Vi satte oss på ett fik och jobbade på vårt gymnasiearbete. Där drack jag också en väldigt god latte! Alldeles krämig. Vi fick iallafall vettiga saker gjorde plus lite annat prat hehe. Nu är jag hemma och tänkte plugga lite grann. Ikväll ska jag på ett pass på gymmet, samma som jag var på förra veckan - bodystep. Så ja, det kommer ha blivit många rundor fram och tillbaka till vagnen idag! Men det känns väl bra det, att vara igång liksom :))
 
Den goda latteeen

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott c:

Svar: Jaa! :))
Bea

2014-01-28 @ 21:33:24
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0