2013 del 2

JULI
 
 
En väldigt fin månad, min och Dylans vänrelation utvecklades till kärlek och det var helt underbart. Den 15e juli blev han min pojkvän och det gör juli till en speciell månad för mig ♥ Annars så spenderade jag många dagar med honom och var ute och seglade i Danmark vilket också var riktigt härligt. En kväll så tog jag åt jag middag ute med Sabrina som var väldigt trevlig!
 
AUGUSTI
 
 
Wiie, vad glad jag blir av att titta tillbaka på denna sommaren. Den började med att spendera tid med Dylan för att sedan åka till Grekland med 11 andra tjejer. En sjukt bra och rolig resa! Sedan minns jag inte så mycket mer än att skolan började igen och att jag jobbade. Fast en kväll minns jag och det var när vi var på ett grymt bra förkrök hos Linnéa med sn supergod ostbricka! Mums
 
SEPTEMBER
 
 
I september flyttade Dylan till Tjeckien, det var tungt både för att jag saknade honom så mycket och för att han hade lite strul med allt där i början. Men det löste sig ju sen som tur var! Iallafall så var vi på studiebesök med skolan och efter det åkte vi till Saras land som låg i närheten, de tjejer som står mig närmast i klassen. Vi hade en mysig kväll där med tacos och massor med prat och skratt! Sedan var vi också och paddlade med skolan, haha och då gick min mobil sönder... Fast sen fick jag min iPhone 5 så det var lugnt, hehe.
 
OKTOBER
 
 
Woop woop, min månad! Fyllde 18 år som firades med en stor tjejmiddag och sedan rolig utgång, plus middag med familjen och släktkalas då. Var supernöjd! Fick jättefina presenter och uppvaktning ♥ I oktober var det väldigt många som fyllde år så det var en hel del fest och middagar, mycket kul! I slutet av månaden åkte jag och hälsade på Dylan, fantastisk känsla att träffa honom igen.
 
NOVEMBER
 
 
Även i novmber blev det en hel del fest. Fast den började med att jag fortfarande var hos Dylan. Utöver det pluggade jag mycket, ja usch så mycket plugg jag hade. Sen så vad jag lite med vänner och så vidare.
 
DECEMBER
 
 
I december var det min sista dansuppvisning, mycket plugg och julfest på natur. Sedan kom mitt hjärta hem och hela lovet spenderades med honom ♥ Plus att jag firade jul med min familj. Dylan och jag hittade på ganska så många roliga grejer som att till exempel gå på en persisk konsert!
 
Det var min resumé av 2013, är övertygad om att 2014 kommer att bli ett helt fantastiskt år som bland annat innefattar studenten! Ser fram emot det a lot :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0