2013 del 1

JANUARI
 
Januari bestod av mys i Marstrand hos Linnéa, fest och en hel del egobilder tagna med hjälp av mitt stativ. Mer än så minns jag inte så mycket av januari faktiskt!
 
FEBRUARI
 
Denna månaden var väldigt rolig, på sportlovet åkte min familj och jag till Alperna vilket var en helt underbar resa. Massor av fin åkning och bra afterski. Sedan tävlade jag min första tävling med Lisa som var jättekul!
 
MARS
 
I mars åkte vi till Stockholm med klassen vilket var ett par händelserika dagar med mycket skratt och trevligheter. Dock pinade jag mig igenom dagarna med massa ont i tänderna eftersom jag hade dragit ut fyra tänder bara någon dag innan vi åkte... Men jag hade det bra ändå! Annars så bestod månaden av plugg, födelsedagsfiranden, påsk och tävlingar.
 
APRIL
 
Äntligen kom våren och jag började träna riktigt ordentligt inför SM. Det blev många löprundor och sedan så tävlade jag också denna månad. Jag började även jobba på Lejonet&Björnen och spelade en hel del musik. Var även med i en liten film för Linnéas skolarbete och hängde med vänner. Utöver det firades 18-årsdagar och jag pluggade mycket som vanligt.
 
MAJ
 
 
Full rulle ännu denna månad. Var ute med båten, tävlade, firade födelsedagar, firade Valborg, festade lite till och tävlade SM. Plus detta tränade jag, pluggade jättemycket, gottade mig på altanen i solen och var på Slaget om innerstan.
 
JUNI
 
Underbar månad. Sebbe tog studenten, jag fick sommarlov som jag tillbringade i lite i Marstrand, på jobbet och några olika fester. Började också umgås mycket med Dylan och vi blev bra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0