Outfit

 
Yeeees, idag bjöds det på solsken så jag kunde få använda mina nya skor! Kände mig så fin så. Ber dock om ursäkt för tråkiga bilder, men orkade verkligen inte gå ut och hålla på med stativet eller så, hehe... Så det fick bli såhär! Annars så har jag kört en himla massa bil idag, eller det kändes så iallafall. Var ganska trött när jag kom hem så har ätit mellis och degat. Just det! Måste ju berätta om detta. När jag var i Alperna skickade jag ett kort till min kärlek som skulle vara en liten alla-hjärtans-dag-hälsning. Jag visste såklart att det inte skulle komma fram i tid, men inte på hela förra veckan kom det så jag tänkte att det antagligen hade försvunnit. Men så idag fick jag ett sms från en överlycklig pojkvän som hade fått mitt kort! ♥ Åh, blev så glad för jag hade tänkt att "om det inte kommer idag så får jag väl berätta om det istället". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0