Landat

Så, nu har jag väl mer eller mindre landat hemma igen. Kom hem söndag kväll och ända sedan dess har jag haft en hel del yrsel och en given förkylning. Resan var helt fantastisk, men mot slutet fick jag hög feber så sista kvällen blev jag sängliggandes medan de andra gick ut.. Mindre kul. De kommande veckorna är det full rulle minst sagt så har egentligen inte tid att vara sjuk, därför stannade jag hemma från skolan idag för att bli friskare och för att plugga. 
 
I mina pluggpauser kanske jag redigerar lite bilder från resan så de kommer väl upp förr eller senare! Här är en sålänge från afterskin ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

så fin bild!

Svar: Tack!!
Bea

2014-02-19 @ 13:26:14
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0