Studentmössa beställd

Känns helt sjukt... Om mindre än ett år tar vi studenten! Ser fram mot det samtidigt som jag inte vill att gymnasiet ska ta slut, har så himla kul med mina kompisar varje dag :)) Tittade lite på Sebbes studentmössa för att se hur hans såg ut vilket fick mig att tänka på dagen då han tog studenten, var så himla härligt att se honom så lycklig! Som tur är så har han lovat mig att komma hem tills min student och det hoppas jag verkligen att han lovar. Tänker verkligen på honom varje dag och det är så konstigt att han inte är hemma, tänker att han liksom ska komma hem snart och häromdagen råkade jag duka till honom när vi skulle äta middag... Men jag hoppas att han har det hur bra som helst i Australien! Saknar honom väldigt mycket, världens bästa storebror ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0