No phone

Min mobil fungerar inte :-( Och jag som är så beroende av den, haha.... Känns jättekonstigt att jag varken kan kolla klockan när jag är på väg till spårvagnen liksom eller smsa och ringa. Tror att den fick någon slags fuktskada igår efter paddlingen, trots att den låg i en plastpåse i min väska (då förstår ni hur blött det var). Touchen är trasig på vissa ställen så jag kan inte låsa upp mobilen. Har testat massor av olika metoder för att få bort fukten, men inget har funkat hittills. Hoppas att jag löser en telefon snart iallafall för det här var ju iiiinte så roligt.
 
Annars så har jag haft körlektion och varit hos tandläkaren imorse, sedan nu på kvällen har jag skypeat med min älskling. Saknar honom så mycket och längtar tills jag får vara nära honom igen ♥ Han bytte profilbild förut också, så himla söt!! ↓
 
 

Kommentarer
Postat av: dylan

Love you!! <3 <3 <3 <3

Svar: Och jag älskar dig mitt hjärta <3 <3 <3
None None

2013-10-03 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0