Biljett bokad!

Nu har jag äntligen bokat flygbiljett till min älskling! Han skrev på kontrakt för en lägenhet i tisdags, så igår bokade mamma och jag en biljett åt mig. Ska bo hos honom i 13 dagar så det blir nästan två veckor! Längtar så att jag spricker, är så himla glad verkligen. Om 28 åtta dagar får jag träffa min kärlek igen! :))))
 
Annars så har jag varit upptagen i stort sett hela dagen, först skola, sedan orkester, körtoerilektion efter det och slutligen en sväng till maxi med mamma. Är helt slut nu haha... Så ska bara prata med min älskling lite till på Skype (lite svårt att lägga på ♥) och sedan sova! Pusselipuuuss
Jag älskar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Dylan

Min älskling! längtar så otroligt mycket!! <3 <3 <3 <3

Svar: Jag med älskling!!! <3 <3 <3 <3
None None

2013-10-03 @ 18:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0