8 september 2013

Felåååt, har varit helt busybusy!! Men nu har jag precis gjort klart alla fysikuppgifter som jag hade inplanerat denna helg, känns gatt. Annars så spenderas så mycket tid som möjligt med min underbara pojkvän då han flyttar utomlands om en vecka, känns förfärligt :(( Wellwell, kommer att hälsa på honom där såklart och vi kommer att fortsätta hålla ihop så det är ju inte direkt ett avsked för alltid som kommer att ske, dock är väl distans aldrig roligt, eller? Plus att vi umgås varje dag så att min nuvarande vardag kommer ju se väldigt annorlunda ut...
 
Iallafall, i torsdags var vi på studiebesök med klassen på två olika ställen i närheten av Saras land! Så vi tjejer drog dit efter studiebesöken och stannade där över natten. Vi hade en supermysig kväll med tacos och massa prat ♥ På morgonen åkte vi till skolan (inget skolk här inte, hehe) och fick oss en väldigt fin morgonprommee! ↓
 
En söt och lycklig Sara på studiebesök :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0