Three photos

Insåg att jag hade några bilder kvar från Tjeckien som jag inte har lagt ut här. För övrigt så saknar jag det ganska mycket, för att inte tala om hur mycket jag saknar min andra halva ♥ Räknar ner dagarna tills han kommer hem, längtar så! Det är ganska många som har frågat mig hur det är att ha ett förhållande på distans och självklart är det jobbigt samt väldigt annorlunda från ett förhållande där man bor nära varandra och kan träffas ofta. Men det som gör det väldigt bra mellan mig och min kärlek är att vi fortfarande är en stor del av varandras vardag, tack vare dagens teknik haha! Något jag tycker är skönt är att det finns ett slut på distansen, han kommer ju att flytta hem till Sverige igen. Sen så är ju Dylan mitt livs kärlek så jag känner att vår kärlek övervinner allt. 
 
Trött tjej haha...
Godast tonfiskröran som vi gjorde typ varje dag, hehe
Det bästa som finns.
 

Kommentarer
Postat av: Din man

Ååååh älskling! jag älskar dig så otroligt mycket! jaaaa vår kärlek övervinner allt mitt hjärta! <3 <3 <3

Svar: Ååh mitt allt! älskar dig så obeskrivligt mycket <3 <3 <3
Bea

2013-11-27 @ 20:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0