Svacka

I onsdags körde vi intervallsträning på idrottslektionen i skolan och jag hade glömt skor. Men jag körde ändå vilket resulterade i att jag har haft jätteont i vaderna sedan dess... Inte alls träningsvärk utan någon annan smärta i musklerna som gör det väldigt jobbigt att gå! Hoppas att det blir bättre snart så att jag kan träna. 
 
På tal om träning så har jag lite som en "svacka" när det gäller dansen, känner mig inte alls lika peppad längre och har så himla mycket annat.. Känns konstigt då jag aldrig känt så tidigare och jag har ju ändå dansat i åtta år nu! Dessutom har jag inte tävlat på hela terminen vilket är tråkigt... Men tiden har inte riktigt räckt till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0