Lugnare

Förra veckan hade jag hemskt mycket plugg, så denna veckan njuter jag verkligen av varje sekund eftersom att jag inte har lika mycket. Imorse hade jag dock sjukt svårt att gå upp, var väldigt nära på att banga första lektionen... Men det gjorde jag inte, så drog på mig mina degigaste och varmaste kläder och drog till skolan. Slutade ändå tidigt så det var skönt. Ikväll ska jag dansa, inte långt kvar till uppvisningen så vi håller på en del med formationen och så vidare! :)
 
Kom på att jag inte hade visat vad Dylan och jag var på halloween! Vi var militärer, fick improvisera lite eftersom att jag inte hade med mig så mycket, men tycker vi löste det rätt braa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0