Effektiv

Oj, vad jag trodde att klockan skulle vara mer än åtta. Slutade relativt tidigt idag så har hunnit med ganska mycket! Som sagt var jag först på besök hos Dylan och umgicks med hans mamma och moster. Så mysigt att träffa dom. Efter det åkte jag in till stan och mötta upp några vänner för att hämta ut biobiljetterna tills på torsdag. På vägen hem därifrån lämnade jag in mitt cv i en matbutik och sedan var jag då slutligen hemma. Så nu har jag ätit middag, facetimat med mitt hjärta och fixat lite grejer. Tänkte nu ta och testa om mitt bankkonto vill samarbeta, har inte fungerat att logga in sen jag fyllde år vilket betyder att jag inte har kunnat kolla hur mycket pengar jag har på en månad... Kan bli spännande att se! Haha puss och kraaam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0