20 november

Började dagen med att snooza liiite för länge... Vilket resulterade i att jag kom 20 minuter sent till lektionen, men det gjorde ingenting för att lektionen var inställd. YES. Jag kunde ha fått sova en mer än en timme till. Har iallfall fått lite fler saker gjorda, bland annat en sak som kommer förändra mycket i min vardag framöver. Men det kan jag berätta när jag har smält det lite.
 
Idag väntar en lång dag, slutar skolan klockan fem och då ska jag hem och laga mat till mina snuttisar (mina småsyskon). Ska passa dem ikväll så det ska bli mysigt. Som ni vet har jag en bra relation med mina syskon, så därför tycker jag att det är så kul att vara med dem! Tanken är att jag ska laga pasta med köttfärssås och bara för det googlade jag bilder på det, inte smart... Man blir så hungrig av matbilder :( Haha, vi hööörs puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0