Toooo bad

Ååååh, idag blev jag och Lisa så irriterade. Vi åkte till sömmerskan (tar över en timme att åka dit med buss), skulle prova dräkterna för att de sedan skulle kunna göra nödvändiga ändringar tills nästa gång vi ska dit. Meeeen så när vi kommer dit idag säger de att det blivit lite strul med måtten så att de måste mäta om? Så de hade liksom inte ens börjat med dem... Vi blev så sjukt besvikna eftersom vi var så inställda på att prova dem idag :-( Får bli nästa gång då.
 
När jag kom hem gick jag ut och sprang, gattgattt. Nu tänkte jag duscha och sedan kanske plugga lite! Haa det bra, kram
Glad Lisaa åker buss

Kommentarer
Postat av: Lisa

:((((

2013-05-02 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0