Påkörd

Hej... Alltså jag är så himla chockad. Förut när jag var på väg hem från skolan blev jag påkörd av en cyklist. Som tur var skadade sig ingen av oss speciellt mycket, men jag blev verkligen så himla rädd. Hade precis gått över ett övergångsställe och skulle sedan gå över en cykelbana tillsammans med ca 5 andra personer. Som jag alltid gör tittade jag mig för, men hann bara titta åt ena hållet och börja akta mig för en cyklist som kom från det hållet när jag blev påkörd snett bakifrån. Cyklisten tyckte inte att han hade gjort något fel och sa till mig att jag borde ha tittat åt båda hållen. Jag svarade och sa att jag var hemskt ledsen, i efterhand tycker jag dock att han borde ha tittat framåt. Dessutom så kör man inte så fort rakt in i en grupp med människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0