Mina syskon

Fick en fråga i en kommentar här på bloggen om jag inte kunde göra ett inlägg där jag lägger ut bilder på mina syskon och beskriver dem? Saken är den att mina två yngre syskon vill jag inte helst inte lägga ut bilder på eftersom att jag anser att de är små och det känns inte rätt att publicera bilder på dem än. 
 
Men min storebror har ni sett bilder på flera gånger så här är en på honom!
Och så en liten beskrivning då, haha... Många tycker att vi är väldigt lika till sättet, men inte till utseendet och det håller jag med om! Han har väldigt mycket humor och är grym på att komma ihåg repliker från filmer och komma ihåg låttexter. Ibland börjar han bara sjunga på någon låt på en film som inte har sett på typ 10 år... Han är väldigt snäll och social, men han kan vara så sjuuukt retsam. Han vet exakt vad han ska säga för att få mig sur på en sekund, vilket han ofta tycker är roligt :):) Men jag tycker iallafall väldigt mycket om honom och vi är  väldigt bra vänner.
 
Av alla mina syskon så är min lillebror mest lik mig till utseendet. Vad det gäller personligheten skulle man kanske kunna tro att han är som de flesta andra killar i hans ålder, det vill säga lite trotsig och ska spela tuff typ, haha. Men alltså min lillebror är en av de mest snällaste och goaste personer jag känner. Och så är han jättemysig. Han kan säga helt från ingenstans att man är jättevacker, just en sån dag man inte alls känner så. Så jag överdriver verkligen inte när jag säger att han är underbar!
 
Min lillasyster är väldigt envis och har väldigt mycket humor. Dessutom är hon väldigt smart och nyfiken. Hon vet väldigt mycket saker och har bra minne. Sedan att hon är min syster gör ju att jag ofta känner igen mig i henne, liksom hur jag var i hennes ålder och sådär. Hon är väldigt pratglad och det är jättekul att vara med henne. För mig kommer hon alltid att vara min lilla bebis då jag minns väldigt tydligt när hon var liten. Sist men inte minst så är hon världens gulligaste.
 
Mina syskon (och såklart hela min familj) tycker jag otroligt mycket om och jag är så glad att jag har dem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0