Mars

Hej på eer. Förra veckan bestod av både stressiga och lugna dagar. Hann faktiskt vara med kompisar en del så det var kul. Mamma och pappa var bortresta så mormor och morfar var här och skämde bort oss med massa god mat. Mysigt när de är här, men jag saknade minsann mami och papi. Dock är det kanske bra för min lilla kropp att äta annat än morfars pannkakor varje morgon! :):)

Idag är jag ledig från skolan, ska plugga hela förmiddagen och sen åka till en sömmerska för pardräkter. Egentligen skulle Lisa också åka med men hon är sjuk :-( Så hon får krya på sig! Efter det att jag varit där blir det middag hos mormor och morfar. Sedan blir det dans! Ingen vila bara för att det är studiedag, hehe. Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack vännen <3

Svar: <3
None None

2013-03-06 @ 11:12:14
URL: http://majself.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0