Hard work work

Hejheeej. Igår var en lång dag, var först i skolan och sedan jobbade jag (håller på och provjobbar för sommarjobb!) och sedan avslutades dagen med tacos med mamma, pappa och min lillasyster. Skulle egentligen iväg sen men eftersom att det är mycket som ska göras idag och att jag var väldigt trött så stannade jag hemma istället. Somnade i soffan när jag såg på film med papi hehe :):)

Idag har jag faktiskt redan hunnit vara på Maxi och klockan är bara 10. Köpte massa frukt och sånt för ikväll kommer massa tjejer hit för att titta på Melodifestivalen! Haha, tror inte någon av oss är så insatt egentligen men det ska bli kul :)) Och ja, då tänkte jag göra fruktsallad, därav frukten dååå.

Men först ska jag städa, plugga och jobba! Så nu ska jag först ta en dööösch. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Karro

Kan du göra ett inlägg där du lägger ut bilder på dina syskon o beskriver dom?
Kraaaaaam!

Svar: Yes, hoppas att du blev nöjd :) Kram
None None

2013-03-09 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0