Mat överallt

Det enda jag tar kort på är ju mat känns det som haha... Min instagram fylls mer och mer med matbilder! Men det enda jag gör är faktiskt inte att äta, hehe.

Igår var jag med min mysis hela dagen fram tills kvällen då jag fikade med mina fina tjejer! Hade inte träffat några av dom på jättelänge :( Så det var supertrevligt att träffas igen! Sedan åkte jag tillbaka hem till Dylan och åt middag med honom, Bawan och Veronica :-) Det var jättegott och också trevliiiigt.

Tre mat(dryck)bilder från igår då :pp


Kommentarer
Postat av: Lea P

Hej du, hade vart super skoj om du kunde berätta vart du redigerar dina bilder via mobilen?
Skulle vart roligare om du till och med screenshota dina appar på mobilen, kram!!

Svar: Ska försöka fixa det! Kram :)
None None

2013-08-01 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0