Spring

Hola amigos. Hade en trevlig kväll igår, kollade bland annat matchen mellan PSG och Barcelona. Tro fan att jag somnade! Haha, nej men det var typ bara tre minuter eller någonting för sedan blev jag väckt av att de andra tog kort på mig... Är väl inte så insatt i fotboll och dessutom var jag sjukt trött då... Jag kan verkligen få moments då jag bara blir huuur trött som helst och måste sova? Kan liksom inte hålla mig vaken. Det hände t.ex. även när vi var i Riksdagen i Stockholm, haha. Not goood!
 
Idag är det fortfarande sol, fortfarande vår. Hoppas det håller i sig nu. Efter att jag har publicerat detta tänkte jag plugga en stund och sen ska jag antagligen vara med Jasmín. Var längesen jag var med henne! Ni får ha en bra daaag, kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0