Q x 2

Q av: -
åååh va grymt, fortsätt med såna här
 
A: Vad kul att höra, det gör jag nog :)
 
Q av: Anonyyyyymmm
Åå, älskar din blogg!!! älskar att du upptaderar så ofta, här har jag lite frågor, hoppas du svarar!!! 
1, Hur många läsare har du per dag? 
2, Brukar du o dina syskon prata om "kärlek" 
3, När kommer ditt första videoinlägg? :-)
 
 
A: Tack!! Vad glad jag blir!
1. Min statistik går lite upp och ner men mer än 100 per dag brukar det inte vara nu iallfall, bara ibland.
2. Vet inte riktigt hur du menar med kärlek, men vi pratar med varandra om det mesta och det är klart vi berättar saker för varandra. Det är ju lite svårt att hålla det "hemligt" om man träffar någon eftersom de bor med mig liksom, haha. 
3. Mitt första videoinlägg kom idag! hehe
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0