Inget jobb idag

Blev inte att jag jobbade idag, skulle nämligen bara jobba om det var fint väder och det var det ju inte! Men fick fixat lite grejer i stan och sedan åkte jag hem. Av någon anledning blev jag otroligt trött av att gå runt bland allt folk i stan så nu ligger jag hemma i min säng och har precis kollat lite på New Girl.
 
Funderar på att plugga och träna lite innan jag ska sitta barnvakt ikväll, kan ju vara bra! Fast ååh, nu ska jag fixa mina naglar tror jag :) Känns som att det var jättelängesen? Wiiee, vet exakt vad jag ska göra. Haha, pusss
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Snnyyygg!!

Svar: du är baabe
None None

2013-04-28 @ 17:59:52
URL: http://elins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0