Ett litet svar

Av Johanna
- Har du pojkvän?
- Skulle du kunna videoblogga?
 
Nej, jag har ingen pojkvän och vet inte riktigt om det här med att videoblogga... Jag tycker om när andra gör det men det känns lite konstigt på något sätt! Att liksom sitta och prata med en kamera haha. Men skulle kanske kunna göra videos av klipp jag filmar under dagen? Vad skulle du/ni tycka om det? :)
 
Om ni har frågor om någonting så är det bara att fråga, hade inte tänkt att ha någon frågestund eller så, inte nu iallafall!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Soon ;)

Hur kommer de sig att du är så snyyyyygggG?????? ;) ;) ;) xD :p :P svara gärna!!!!

Svar: Hej kära Rebecka Soon! Det kan jag tyvärr inte svara på, mycket svår fråga... Kanske för att jag hade randiga strumpor idag. Hoppas att du är nöjd med svaret och fortsätter att läsa min blogg! xoxo
None None

2013-04-09 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0