Tomorrow

Tre bilder från förra lördagen när vi firade fina Elin och och Emma! Riktigt roligt var deeet, alla var så stiliga så. 
 
Gårdagen spenderade jag med min bästa vän (Lillan), kladdkaka och tv. Haha, somnade tidigt också vilket resulterade i att jag vaknade tidigt idag (det gör i och för sig i vilket fall som helst typ), så har faktiskt hunnit med en deeel. Har hoppat lite hopprep -  dvs tränat då hehe, pluggat lajte och hängt med min gosiga Sabbe! Dessutom har jag börjat packa lite inför imorgon då jag åker till Paris. Kommer att bli hur bra som helst.
 
Om en stund ska jag äta middag med la familia och sen drar jag till Challzan :):) Ha en bra kväll! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0