Framme i Parre

Godmorgooon! Igår kväll var vi på en jättemysig resturang, inte alls långt bort från hotellet. Ett stort plus var att de spelade asskön musik hela kvällen, big like. Eftersom att vi var trötta efter att ha rest så gick vi hem och la oss rätt tidigt. Lika bra då man inte vill ligga och sova länge idag :):)

Väldigt gatt med internet på hotellet, mindre bra att jag insåg att min mobil inte hade laddats under natten (?). Så nu måste jag lägga ifrån mig den och ladda den i ett annat uttag. Men ha en toppendag så hörs vi snart igen!!

Haha, skulle bara vara lite typisk turist och ta kort på IKEA här. Svenskt ju :pp (Så lägger jag egentligen bara upp bilden för att jag inte har någon annan okej bild tagen med min mobil och måste ha en i inlägget).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0