Trötter

Nuuuu är jag helt slut. Det har varit ett roligt men energikrävande lov! I fredags var vi ju på halloweenfest där jag hade det jättekul :-) Igår hade Matilda tjejmiddag, vi firade hennes 17-årsdag. Trevligttt! Och slutligen idag då, tävlade på dansskolans mästerskap mot otroligt duktiga dansare, i ett mycket högre tempo och istället för att dansa en och en halv minut i taget dansade vi en minut x tre. En riktig utmaning för mig men väldigt kul ändå. Är nöjd med att jag deltog :)) Kom på 6e plats.

Nu har jag suttit i bilen och väntat på mamma och pappa i en timme. Var faktiskt riktigt skönt... Hemma väntar matteplugg :( Aja, vi hörs snart igen! Har massor av bilder från Paris att visa osv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0