Tidsintällda inlägg på G

Okej, nu ska jag börja att skriva tidsinställda inlägg så att det blir lite uppdatering här. Dock så är detta inte det :-) Iallafall, har äntligen fixat klart alla bilder från Paris så de ska upp här! Och det kommer inte att bli exakt samma som redan finns på facebook, utan jag hade tänkt lägga ut lite fler/andra här + några av dem på facebook! 
 
Annars så jag hunnit med flera roliga grejer i helgen, två tjejmiddagar och ett släktkalas! Var väldigt mysigt att träffa släkten, speciellt min kusin som ska åka utomlands om en vecka och vara borta i flera månader. 
 
Denna veckan blir det mycket plugg och dans + uppladdning inför lördagens tävling! Hoppas verkligen att det går bättre än förra rikstävlingen... Tänkte iallafall sminka mig som på bilden nedan. Mucho glitter, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0