Mycket glad

Trots att jag har haft och har väldigt mycket att göra den här veckan så jag är jag väldigt glaaad. Finns flera orsaker, men bland annat så fick jag tillbaka ett provresultat i kemi där jag fick A!! Jag har ALDRIG fått ens ett A-poäng i kemi, det är verkligen ett av mina värsta ämnen. Så jag är stolt över mig själv :)))

Annars har jag tränat, spelat fiol, pluggat och suttit barnvakt de senaste dagarna. Riktigt skönt med lite extra pengar nu innan jul och så. Dessutom älskar jag så barn så det är ju inte direkt ett jobbigt jobb :-)

Imorgon ska jag på bröllop! Ska bara vara med på en lektion i skolan innan. Det ska bli jättekul för jag har aldrig varit på bröllop innan, wihuuu.

Avslutar detta inlägg med en liten bild från gympan igår, pusspuss goodnaajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0