Kalas

Nu på det senaste har det varit väldigt många födelsedagar och många kalas! (Och mycket tårta, haha...) Bland annat så har min mamma, min lillebror och min vän Natalie fyllt år :) Det har blivit så mycket att jag lyckades göra något som var såå olikt mig i lördags. 
 
Klockan var tio över sju på kvällen när jag precis hade sprungit klart min löprunda (brukar dock inte springa på lördagskvällar men så blev det) när jag fick ett sms från Alexandra som undrade när vi skulle gå till resturangen där Natalie skulle ha tjejmiddag för att fira sin födelsedag klockan sju. Haha, jag fick ju verkligen panik för jag hade ju glömt bort det... Hela dagen hade det varit 100 andra saker i mitt huvud så jag lyckades missa det. Som tur var låg resturangen i närheten och jag var så himla snabb, hehe, så jag kom bara drygt en halvtimme sent. Men detta var verkligen första och sista gången det hände!!
 
Så förlåt igen Natalie, och tack för en jättemysig kväll ♥
Alexandra och Malin i lördags, finner inga ord för deras utseenden alltså... Sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0