Partiieee

Hejhejheeej. Kom hem ganska nyss. Igår kom Emma till mig och så åt vi middag med min familj innan vi drog på en fest/krök med Kristina och Sara. Hade faktiskt trevligt men grannarna tyckte inte att det var lika trevligt så det fick bli en ganska så tidig kväll. Lajte syynd. Sov iallafall hos Kristina, mysisissss. Imorse åt vi våfflor till frukost och sedan åkte jag direkt till mormor och morfar där jag åt ännu mer onyttigheter. Riktig gottislördag :pp. På vägen hem från m&m åkte vi förbi maxi och nu är jag då slutligen hemma! Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll än, förutom att äta en supergod middag med mami och papi :):)
 
Bästa Kickz0r ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0