Frisk på G

Godermorgoooon. Ringde precis och sjukanmälde mig istället för att gå till skolan, tänkte att jag skulle bli frisk på riktigt nu. I tisdags gick jag till skolan och var lite sådär halvt frånvarande.. Jag är superbra på att förneka för mig själv att jag är sjuk :))) Not good... På kvällen gick jag även ut i kylan och åkte till min gosis, hehe. Kanske inte heller var det bästa att göra när man är sjuk, menmen!

Igår spenderade jag nästan hela dagen sängliggandes förutom några timmar på morgonen då jag tvingade mig till skolan. Men sen var jag faktiskt duktig och åkte hem! Somnade gott i tre timmar då..

Ikväll är det julfest för alla naturare och den ska jag gå på för att jag har betalat 20 kronor för det, mycket pengar!! Haha, nej men den kan man inte missa. Så nu ska jag krya på mig, ha det braaa. Kramkraaam


Kommentarer
Postat av: Elin

Asså Bea. Din header. Typ dör lite här borta, så jeeevla snygg är du! PUSS

Svar: Åh men tack bästa Elin! Du är snyggaaast, puss!!
None None

2012-12-06 @ 20:16:59
URL: http://elinsjobergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0