Come hoooome

Hela dagen har i princip bara inneburit deeeg. Haha, låg i min säng till klockan tre typ med undantag för att äta... Men sen har jag kompenserat detta med ett rejält träningspass! Kändes riktigt skönt efter allt onyttigt igår + att jag inte knappt tränat pga sjukdom de senaste veckorna. Hoppas faktiskt på träningsvärk :)))))
 
Förresten, måste bara säga att jag saknar min vän Anna så otroligt mycket! Hon är utbytesstudent i USA och har varit borta i borta fööör länge nu tycker jag :-( Längtar så mycket tills hon kommer hem. Men hon har det antagligen hur bra som helst och det ska bli så kul att få höra om allt hon har varit med om. Det ser jag fram mot! Älskar mig fina Annapanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0