Bilder från dansuppvisningen - del 1

Dessa bilder är jag faktiskt riktigt nöjd med! När jag bara kollade genom alla bilder snabbt så tyckte jag inte att jag hittade någon bra, men det fanns ju visst :):) På tal om dans så behöver jag verkligen träna... Men har varit sjuk (inte så att jag behöver vara hemma från skolan men vara borta från träning) i över två veckor nu. Först idag kan jag inte komma på att jag har hostat någonting, sjukt skönt. Så i veckan ska jag komma igång igen, har inte haft ett sånt här långt uppehåll från träning på riktigt länge, kommer antagligen kännas riktigt segt nu i början. Fast det ska ändå bli gatt!! Mår så bra av att träna :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0